9 клас

 

Шановні учні!

Для зворотнього зв'язку та індивідуальних консультацій мобільний телефон 0963246898

Група в Skype

Електронна скринька bunakludmila35@gmail.com

09.02.2022

9 кл. Українська мова

 Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні.

Переглянути відеоурок:



08.02.2022

Ураїнська література

М. Гоголь "Тарас Бульба". Сюжет

1. Переглянути відеоурок 







07.05

Українська література

П. Куліш "Чорна рада". Символи роману

Д\з Зміст роману, підготувати матеріал для характеристики образів.

06.05

Українська мова

Види й засоби міжфразового зв`язку

Д\з Підручник впр. 355 (виконати всі завдання)

05.05

Українська література

Д\з Прочитати роман

30.04

Українська література

Д\з Знати зміст історичного роману "Чорна рада"П.Куліша

28.04 

Українська література

П.Куліш-відомий письменник, перший український професійний літературний критик,перекладач, автор підручників для школи,українського правопису

Д\з Життєпис письменника( запис у зошиті)

26.04, 29.04

Українська мова

Види й засоби міжфразового зв`язку

Д\з с.203 підручник теоретичний матеріал, впр.354

23.04

Україська література

Контрольна робота

Творчість Т.Г. Шевченка

Початковий рівень (0,5 бала за завдання)

1. Визначте, кому адресоване послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…».

А Українським кріпакам;                          

Б ліберальному панству;

В царському уряду;                                   

Г літераторам різних напрямків.

2. Головна думка поеми Т. Шевченка «Кавказ»:

А засудження загарбницької політики царського уряду;

Б захоплення історією, міфологією народів Кавказу;

В уславлення мужності горців, краси кавказької природи;

Г засудження агресії горців.

3. Свій твір «Гайдамаки» письменник присвятив людині, яка безпосередньо брала участь у його викупі з кріпацтва( розділ «Передмова») :

А) В. Григоровичу;                 Б) К. Брюллову;

В) В. Жуковському;                Г) І. Сошенку.

4. Ліричний герой поеми «Гайдамаки»  буде «Білолицему» ( розділ «Передмова») :

А) розповідати цікаві пригоди з власного життя;

Б) сповідувати власні гріхи;

В) писати твори про героїчне минуле;

Г) співати думу.

5. Укажіть, як здобули гроші для викупу Т. Г. Шевченка з кріпацтва.

A) організували благодійну виставку картин;

Б) продали збірки творів Є. Гребінки;

B) взяли в борг;

Г) розіграли в лотерею картину К. Брюллова.

6. Назвіть, скільки поезій ввійшло до першої збірки поезій Т. Г. Шевченка.

A) 7;                      Б) 8;                      B) 9;                      Г) 10.

Середній рівень (1 бал за завдання)

7. Допишіть речення. Елегія — це…

8. Упишіть прізвище художника, з яким Т. Г. Шевченко познайомився у Літньому саду в Петербурзі.

Достатній рівень (2 бали за завдання)

1. Назвіть основні теми ранньої творчості Т. Шевченка.

2. Розкрийте образ «землячків» у поемі Т. Шевченка «Сон» та посланні «І мертвим, і живим…».

Високий рівень (3 бали.)

Виконайте одне із завдань.

А Напишіть тези до теми: «Жіноча доля у творах Шевченка та різні типи й способи її втілення».

Б Підтвердіть або спростуйте думку: «Життя Т. Шевченка — подвиг», навівши відповідні аргументи.


 

22.04

Українська мова

Будова тексту

Д/з Вправа 343

21.04

Українська література

Тарас Шевченко. Життя і творчість (повторення). Підготовка до контрольної роботи

19.04

Українська мова

Скласти тези прочитаної статті

16.04

Українська література

Світова велич Т.Г. Шевченка

Знайдіть в Інтернеті та розгляньте роботи із виставки “Квантовий стрибок Шевченка” художника Олександра Грехова;

знайдіть та послухайте пісні на слова Тараса Шевченка.


15.04

Українська мова

Тема. Текст, основні ознаки його. Будова тексту

Переглянути відео



12.04.2021

Українська мова

Розвиток мовлення

Скласти доповідь

18.01.2021

Українська мова

Тема: Розвиток мовлення

Усний переказ тексту

НА СІЧІ 

     У запорожців існував гарний звичай: біля всякого статечного козака мав бути хлопець-підліток. Ті хлопці звалися джурами. Джура доглядав коня та зброю свого названого батька-запорожця, ходив разом із ним у походи й навіть у битвах ставав йому в пригоді, набивав рушницю, викрешував вогонь на люльку та приносив пити. Таким хлопцям доводилося зазнавати багато всяких пригод та небезпеки. Через те, доходячи парубочих літ, вони ставали найзавзятішими козаками. 

Знаючи такий січовий звичай, запорожець Петро Рогоза, почувши, що його батько й мати в Україні померли, а брати Демко, Гнат та Василь лишилися без притулку, привіз їх усіх на Січ. Демка він приписав до куреня козаком, бо йому пішов уже двадцятий рік, тринадцятирічного Гната віддав за джуру до полковника. Меншого ж брата Василя, якому минуло лише десять літ, вирішив віддати на послуги кухарям, аж поки підросте.

 Незабаром козацтво подалося Дніпром на Чорне море. З військом пішли Демко та Гнат. Січ немов заснула або вимерла. Поміж куренями тинялися тільки немічні діди. Більшість кухарів теж пішла за військом, а ті, що лишилися на Січі, не мали для кого варити страви.

 Василь вештався біля січових окопів. Бо ж навкруг Січі були глибокі рівчаки, а понад рівчаками високі земляні вали, обплетені лозою, щоб не обсипалися. На північ од січового майдану височіла башта. З неї, як на долоні, було видно безкраї зелені плавні, що запорожці називали Великим Лугом. По тих плавнях сріблом виблискував Дніпро з притоками – річками Скарбною й Підпільною. Річки підбігали до самої Січі. 

Василь побачив затоку, а в затоці човни. Він побіг з високої гори до затоки, жваво вскочив у каючок, одв’язав його від верби й відіпхнув од берега. Весло було для хлопця важкеньке, але він, узявши його за середину, спромігся закласти в уключину й почав гребти. Човен потрапив на бистрину. Його підхопило, мов трісочку, й понесло понад берегом. Василь почав гребти дужче, але човен крутився, бився об верби, що росли у воді вздовж берега. Течія вирвала хлопцеві весло з рук. Човен несло все швидше. От уже й Січ зникла з очей, і тільки один золотий хрест над церквою, сяючи понад деревами, показував, де вона лишилася. На щастя, Василеву пригоду побачив старий запорожець Очерет, що рибалив з каюка нижче Січі. Він наздогнав хлопцевого човна, причепив до свого й потяг до берега. Довідавшись, що Василь нудьгує в Січі без братів, старий пожалів його, привів до свого куреня, подарував вудку й з того дня почав брати хлопця з собою рибалити. (За А. Кащенком.) (351 сл.)

 Завдання. 1. Пояснити лексичне значення слів: джура, курінь, каюк, уключина, плавні.

 2. Дібрати синоніми до слів: статечний, завзятий, тинятися, нудьгувати, окопи, башта.

 3. Скласти план (о р і є н т о в н и й : 1. Гарний козацький звичай: а) що робив джура; б) ставали завзятими козаками. 2. Брати-сироти на Січі: а) найстарший Демко – козак; б) Гнат – джура в полковника; в) Василя – в кухарчуки. 3. Козацтво пішло в похід. 4. Василь оглядає Січ: а) навкруги – рівчаки; б) над рівчаками – вали; в) на північ од майдану – башта; г) Великий Луг; ґ) Дніпро з притоками. 5. Пригода з каючком: а) важке весло; б) на бистрині; в) все далі від Січі. 6. Порятунок).

 4. Зробити усний детальний переказ тексту. 

21.01.2021 

Українська мова

Тема. Складнопідрядне речення з кількома підрядними

1. Переглянути відео урок


2. Робота з підручником с.153 - 154 для ознайомлення. Впр 274 для виконання

20.01.2021
Українська література
Тема: Петро Гулак-Артемовський. Коротко про письменника. Балада "Рибалка". Вічна тема кохання
Відеозв'язок о 12:00

22.01.2021
Українська література
Тема: Євген Гребінка. Основні відомості про поета. Вірш "Човен"
1. Переглянути відео 
2. Підготувати баладу "Човен" до виразного читання

25.01.2021
Українська мова
Тема: Розділові знаки у складнопідрядному реченні з скількома підрядними частинами
Робота з підручником вправа 273 усно

27.01.2021

Українська література

Тема: М.В.Гоголь. Життя і творчість

Відеозв'язок о 12:00

28.01.2021

Українська мова

Відеозв`язок о 11.00

Тема уроку: Написання есе ( повторюємо алгоритм) на тему " Що робить мене щасливою(им)?"

Презентація за посиланням (Натиснути тут)

29.01.2021

Українська література

Тема уроку : М. Гоголь " Тарас Бульба". Сюжет твору

 Переглянути відеоурок за посиланням 




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Вітаю з Водохрещем Христовим

З Хрещенням Господнім Сердечно вітаю! Вчинків благородних, Всіх благ в сім’ї бажаю. Нехай вода свята Змиває все погане, Щоб яскравіше життя...