Шановні учні!
Для зворотнього зв'язку та індивідуальних консультацій мобільний телефон 0963246898
Група в Skype
Електронна скринька bunakludmila35@gmail.com
04.02.2022
6 клас, Українька мова
Контрольна робота з теми : "Іменник"
1. Продовжити речення: Морфологія — це: (0,5б)
а) словниковий склад мови;
б) розділ науки про мову, що вивчає звукову будову мови;
в) розділ науки про мову, що вивчає слово як частину мови.
2. У якому рядку всі подані слова — іменники? (0,5б)
а) Залізо, віск, проміння, променіти, восковий;
б) рух, бігати, читати, завдання, радість;
в) звертання, синява, сміливість, радість, читання.
3. У якому рядку всі іменники — жіночого роду? (0,5б)
а) Соло, рагу, шасі, депо, таксі;
б) канікули, Суми, Чернівці, столи, друзі;
в) місіс, мадам, леді, путь, Беатріче.
4. У якому рядку всі спільнокореневі слова є іменниками? (0,5б)
а) Два, двійка, двоє, двоїтися, подвійний;
б) овоч, овочерізка, овочесховище, овочівник, овочівництво;
в) свіжий, свіжо, свіжість, свіжина, свіженький.
5. У якому рядку при написанні власних назв допущено помилку? (0,5б)
а) Леся Українка, Тарас Григорович Шевченко, газета Новий день, журнал Дніпро;
б) Академія наук України, журнал «Всесвіт», князь Володимир, Дніпро, Херсон;
в) Україна, Дунай, Чорне море, Будинок народної творчості, фабрика «Киянка».
6. Знайти рядок з іменниками спільного роду (0,5б)
а) Сирота, сіромаха, бідолаха, нікчема,;
б) круча, груша, неволя, земля, душа;
в) вершина, весна, школа, ластівка,
7. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі орудного відмінка однини мають закінчення -ею, (-єю): (0,5б)
а) межа, надія, перемога, робітниця;
б) тиша, площа, непосида, суддя;
в) вельможа, лівша, дружина, левиця;
г) п’ятниця, сестриця, сім’я, теща.
8. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі кличного відмінка мають закінчення -е: (0,5б)
а) Петро, воля, Ілля, Катря;
б) брат, Дніпро, батько, вулиця;
в) площа, осінь, рід, кінь;
г) Київ, вчитель, місяць, ведмідь.
9. Іменники середнього роду типу життя, обличчя, колосся належать до: (0,5б)
а) І відміни;
б) ІІ відміни;
в) ІІІ відміни;
г) ІV відміни;
10. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -а(-я): (0,5б)
а) ясень, студент, млин, танець;
б) пароплав, майданчик, цукор, чай;
в) Київ, іменник, вовк, долар;
г) Луцьк, Кривий Ріг, Конотоп, Зелений Клин.
11. Позначте рядок, у якому всі іменники-власні назви слід писати з великої літери і в лапках: (0,5б)
а) сестра Оленка, пес Йогурт, кінотеатр Веселка;
б) вірш Заповіт, книга Кобзар, журнал Соняшник;
в) цукерки Червоний мак, вулиця Каштанова, казка Котигорошко;
г) місто Чернівці, байка Вовк і Кіт, пісня Цвіте терен.
12. Позначте рядок, у якому подано усі іменники спільного роду: (0,5б)
а) білоручка, дармоїд, гуляка, нездара;
б) сірома, непосида, вереда, плакса;
в) староста, листоноша, нероба, неук.
г) базіка, маля, бідолаха, нечупара.
13. Записати іменники, визначити їх відміну та групу (3б)
Сім’я, ім’я, сонце, весна, Балаклія, радість, коліща, осінь, талант, обнова, ворота, ніжність, острів, кошеня яблуня, акварель.
14. Поставте подані іменники в родовому та орудному відмінку однини (3б)Домовленість, подорож, цінність, діяльність, свідомість, безліч, мораль, якість, потужність, заборгованість, галузь, промисловість, доповідь, власність, вартість, піч, рентабельність, звітність, верф.
07.05
Українська мова
Присвійні,вказівні й означальні займенники
Д\з Підручник с.223 впр.514
06.05
Українська література
Степан Руданський "Добре торгувалось"
Д\з Хвилинка теорії ( запис у зошиті:гумореска,співомовка,інверсія)
Українська мова
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання
Д\з Підручник с.223 впр.515
30.04, 05.05
Українська мова
Контрольний твір
У чому полягає гідність людини (запис у робочих зошитах)
27.04
Українська література
Виразне читання байок.
Д/з Декламування напам`ять байки( на вибір)
26.04
Українська мова
Тема: Розряди займенників за значенням
Д\з Впр.497 с.216 підручника
23.04
Українська мова
Займенник
Д/з вивчити розряди займенників за значенням
22.04
Українська мова
Числівник
1.
Позначте рядок, у якому всі слова — числівники.
а)
Одинадцять, три, п'ятий, сотня;
б)
тринадцять, шість, мільйон, тисяча;
в)
один, одиниця,.однаково, одинак;
г)
п'ятнадцять, сімка, вісімсот, двоє.
2.
Позначте рядок, у якому всі слова — числівники.
а)
Тридцять, сім, восьмий, мільярд;
б)
один, десяток, мільйон, тисяча;
в)
три, трійка, утретє, тринадцять;
г)
шістдесят, вісімка, вісімсот, троє.
3.
Визначте речення, у якому використано числівник.
а)
Сьогодні він отримав одиницю.
б)
Це було вже не вперше.
в)
Він замислився, як нарешті отримати хоча б сімку.
г)
Назавтра треба було вивчити п'ять предметів.
4. Визначте речення, у якому вжито дробовий числівник.
а) 3 п'ятого кола червоний башлик
випередив усіх (М. Трублаїні).
б) 3 криком і вереском промчав
тринадцятий у капелюсі (М. Трублаїні).
в) Через Канадський водоспад
стікає дев'ятнадцять двадцятих усієї води Ніагарського водоспаду (З
підручника).
5.
Визначте речення, в якому вжито збірний числів¬ник.
а)
Межа вічної криги в Арктиці відступила на кілька сотень кілометрів на північ
(В. Комаров).
б)
Дві дівчини сплять, притулившись щока до щоки (О. Довженко).
в)
Широке небо неначе кліпало тисячами блискучих людей (І.Нечуй-Левицький).
г)
Семеро одного не ждуть {Народна творчість).
6.
Правильною є відмінкова форма числівника:
а)
двохстам п’ятдесяти восьми;
б)
двомастами п’ятдесятьома шістьома;
в)
двохсот п’ятидесяти восьми;
г)
дохстами восьмидесятьма дев’ятьма.
7.
Правильною є відмінкова форма числівника.
а)
ста сімдесяти чотирьох;
б)
ста семидесяти двох;
в)
стома сімдесятьма двома;
г)
дохстами восьмидесятьма сімома.
8.
Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні.
а)
двоє разів;
б)
півтори доби;
в)
одна третя сторінки;
г)
одна сьома метра.
9.
Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні.
а)
три професора;
б)
семеро друзів;
в)
півтора аркуша;
г)
сто гривень.
10.
Позначте рядок, у якому всі числівники пишуться окремо.
а)
Трьох/сот, тридцять/три, два/надцять, шіст/десят;
б)
три/п'ятих, вісімдесят/шість, сто/сім, двісті/п'ят¬десят;
в) триста/двадцять,
шіст/надцятеро, сто/одинадцять, двадцять/два;
г)
сто/тисячний, двадцять/п'ятий, сто/сьомий, три¬ста/сороковий.
11.
Виділіть речення, яке слід відредагувати.
а)
Реве віл на сто гір, на сто кроків, на сто потоків (Народна творчість).
б)
Головата, дженджуриста, сорочок наділа триста, а нога одна (Народна творчість).
в)
Що то за птах, що на вісьмох гонах? (Народна твор¬чість).
г)
У сім няньок дитина без носа (Народна творчість).
12.
Позначте речення, яке потребує редагування.
а)
Більше ста тисяч людей щорічно відвідує цей музей.
б) Сюди прийшли більше
семидесяти юнаків.
в)
У Сибірське море впадає триста тридцять шість річок.
г)
У перегонах брали участь п'ятнадцятеро коней.
22.04
Українська література
Д/з Аналіз байки Глібова "Жаба і Віл"
21.04
Українська мова
Числівник (Повторення). Підготовка до контрольної роботи
19.04
Українська мова
Тема. Числівник. Повторення
Домашнє завдання:
Завдання 1. Від кожного з позначених
цифрами чисел утворіть кількісні й порядкові числівники, запишіть їх.
16,21,45, 103.
Завдання 2. Записати словосполучення у три стовпчики:
1) з простими числівниками;
2) зі складними числівниками; 3) зі складеними числівниками.
Шість собак, дванадцять підприємств, двадцять три кожухи, п’ятдесят вісім бригад,
шістдесят стільців, п’ятдесят два хутори, одна гребля, сімнадцять білок,
сімдесят один гриб, двадцять граків, дві казки.
20.04
українська
література
Виконання
тестових завдань з теми «Пригоди і романтика»
1. Чому Ява та Павлуша
вирішили стати тореадорами? За повістю Всеволода Нестайка «Тореадори з
Васюківки
а) бо мріяли обрати цю професію в майбутньому;
б) на спір;
в) бо мріяли, щоб їх показували по телевізору та усі їх знали.
2. Чи були у героїв твору
Всеволода Нестайка прототипи?
а) так, автор на рибалці побачив дивакуватих мрійників;
б) ні, автор їх вигадав;
в) так, автор написав про себе та свого друга у дитинстві.
3. Як батьки наказували
Яву та Павлушу?
а) забороняли виходити на вулицю;
б) виносили чергове китайське попередження;
в) забороняли їм товаришувати.
4. В кого гралися хлопці
на баштані?
а) у космонавтів;
б) у тореадорів;
в) у єгипетських фараонів;
5. Що повинні біли
збирати учні на літніх канікулах за повістю «Митькозавр із Юрківки, або химера
лісового озера» Ярослава Стельмаха?
а) гербарій;
б) фото сільських тварин;
в) гроші на поїздку до музею.
6. Хто розповів Сергію та
Митьку про страшне чудовисько з озера?
а) Гнат Діденко (вуличний музика);
б) бабуся Митька;
в) Василь Трош (сільський хлопчина).
7. Як називали у селі
бабусю Митька?
а) Демидівна;
б) Дмитрівна;
в) Степанівна.
8. Чому, за словами
Василя, село називалося Юрківкою?
а) бо переважна більшість жителів мала ім’я Юрій;
б) бо першого жителя селища звали саме Юрко;
в) бо тут мешкає чудовисько Юрського періоду.
9. Чому Сашка називали
кактусом? за повістю Л.Ворониної «Таємне товариство боягузів, або засіб від
переляку № 9»:
а) бо він колекціонував кактуси;
б) бо він був жорстокий і «колючий» як той кактус;
в) бо його волосся стирчало на всі боки.
10. Де ховала бабуся Клима
ключі до розгадки таємниці синьомордиків?
а) у горщику з квітами;
б) на кухні серед круп;
в) серед іграшок онука.
11. Як Клим опинився у
ТТБ?
а) його запросили однокласники;
б) він провалився під люк;
в) метелик приніс йому запрошення.
12. Як діяли комахи на
синьомордиків?
а) вони помирали, наївшись досхочу;
б) наївшись, синьомордики одразу хотіли поспати;
в) вони перетворювалися на звичайнісіньких жаб
13. За жанром твір
В.Нестайка «Тореадори з Васюківки …
а) авторське оповідання;
б) фантастична казка;
в) пригодницька повість.
14 . Чому обрали корову
контрибуцію на бій з биками?
а) бо вона була психічна та схожа на бика;
б) бо цап не підходив за темпераментом;
в) бо вони її боялися.
15. Хто ганяв Яву та
Павлушу та баштані?
а) жителі Васюківки;
б) батьки розбишак;
в) дід баштанник.
16.Чим відбивалися діти
на баштані, щоб не отримати на горіхи?
а) кавунами;
б) палками;
в) буряками.
17.До якого класу
перейшли Митько та Сергій (за твором Я. Стельмаха «Митькозавр із Юрківки, або
химера лісового озера»)?
а) до 5;
б) до 6;
в) до 7.
18.Щоб побачити страшне
чудовисько, хлопці?
а) пішли розпитати про все у бабусі Митька;
б) опитували місцевих селян;
в) вирішили піджидати Химеру вночі біля озера.
19.Яку пісню наспівував
собі Сергій, коли чатував на чудовиська?
а) «Несе Галя воду»;
б) «Вчителько моя»;
в) «Пісня про рушник».
20.Як зреагували хлопці
на такий жарт Василя Троша?
а) відмутузили його;
б) пожалілися батькам та бабусі;
в) подякували йому за такий гарний відпочинок.
21.Чим загрожувало Землі
нашестя синьомордиків?
а) вони хотіли знищити людство та стати господарями на планеті Земля;
б) вони хотіли заразити усіх людей вірусом страху і зробити з них рабів,
з’їсти всіх комах на Землі;
в) вони хотіли заразити всіх людей вірусом жадібності, щоб усі боялися
синьомордиків та віддавали їм коштовності.
22. Хто виявився
керівником ТТБ:
а) батьки Клима;
б) сусід Сашко Смик;
в) бабуся Соломія.
23. На кого були схожі
нові друзі Клима?
а) на Свиню та Ведмедя;
б) на Зайця та Жука;
в) на Собаку та Кота?
24 .Що було найбільшими
ласощами для синьомордиків?
а) комахи та метелики;
б) варення бабусі Солі;
в) пиріжки та цукерки.
16.04
Українська мова
Пройти завдання за посиланням
https://learningapps.org/view4853860
правильні результати записати в зошиті
14.04
Українська мова
Тема. Узгодження числівників з іменниками
Переглянути відео
15.04
українська література
Тестові завдання за змістом твору «Таємне товариство боягузів,
або….» Лесі Ворониної
1. Що побачив Клим на
гігантському екрані в секретній лабораторії ТТБ?
А. Як вони з Кактусом
билися у візочках.
Б. Як він отримав
двійку.
В. Як він тікав вулицею
від Кактуса.
Г. Як викрали бабусю.
2. Машиною часу
виявився:
А. «Запорожець».
Б. «Москвич». В. Екскаватор. Г. Ліфт.
3. Повне ім’я бабусі
Солі:
А. Софія. Б.
Соломона. В. Софокла. Г. Соломія.
4. Який вірус розповсюджували
синьоморди?
А.
Заздрості. Б. Страху. В. Ненависті. Г.
Грипу.
5. Хто винайшов
чудодійну протиотруту?
А. Мати
Клима. Б. Бабуся Соля. В. Клим
Джура. Г. Сашко Смик.
6. Яким мистецтвом
володіють синьоморди?
А. Передавати думки на
відстані.
Б. Читати чужі думки.
В. Ставати невидимими.
Г. Мистецтвом
переконувати.
7. Голос бабусі,
записаний на спортивний свисток, повідомив, що ключ
знаходиться:
А. Під килимком у
ванній.
Б. У вазоні з калачиком.
В. У шухлядці письмового
столу.
Г. На поличці у кухні.
8. Ким виявилася пані
Соломія?
А. Видатним педагогом.
Б. видатною
спортсменкою.
В. Видатною
журналісткою.
Г. Видатним ученим.
9. Яку пісню найчастіше
співає бабуся?
А. Про коня з сивою
гривонькою.
Б. Про вишневий садок.
В. Про два дубки.
Г. Про зозулю.
10. Синьоморди мають
великий досвід у:
А. Вирощуванні зернових
культур.
Б. Створенні ліків.
В. Захопленні нових
планет.
Г. Космічному
кораблебудуванні.
11. Що робила мама
Клима, коли виникала якась небезпека?
А. Співала пісню.
Б. Хапалася за голову.
В. Терла кінчик носа.
Г. Затиналася.
12. Чим були заповнені
апарати з балонами у прибульців?
А. Газом.
Б. Киснем.
В. Воднем.
Г. Азотом.
12.04.2021
Українська мова
Домашнє завдання
Вправа 477, опрацювати рубрику "Це цікаво"
18.01.2021
Українська мова
Тема: Відмінювання іменників першої відміни
- Переглянути відеоурок за посиланням .https://www.youtube.com/watch?v=mG-_WBsynoA
- Робота з підручником : с.113-114 опрацювати рубрику "Запам`ятаймо", с.114 виконуємо вправи письмово впр.269,270,розгадайте ребуси (усно) впр.271.
- Домашнє завдання: впр.273 ,274(усно).
20.01.2021
Тема: Відмінювання іменників другої відміни
1.Переглянути урок та виконати домашнє завдання за посиланням
21.01.2021
Тема: Відмінки іменників. Клична форма (повторення)
1. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xUA9CYJTKIA
22.01.2021
Тема: Відмінювання іменників третьої та четвертої відмін
Відеозв`язок о 10 годині.
Українська література
19.01.2021
Тема: Ігор Калинець. Талановитий український поет, автор віршів для дітей.
Переглянути матеріал за посиланням
Українознавство
Знайти звичаї та традиції на свято Водохреща
21.01.2021
Тема: Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця.
1. Переглянути відео
Комментариев нет:
Отправить комментарий