8 клас

 

Шановні учні!

Для зворотнього зв'язку та індивідуальних консультацій мобільний телефон 0963246898

Група в Skype

Електронна скринька bunakludmila35@gmail.com 

07.05

Українська мова

Повторення,узагальнення й систематизація вивченого

Д\з Підручник впр. 452 (виконати всі завдання до вправи)

06.05

Українська література

Український гумор

Валентин Чемерис "Вітька+Галя,або Повість про перше кохання"

Д\з Підручник с.208-219 зміст, п.1-9 усно.


27.04

Українська література

Д\з придумати рекламу ,якою переконати українців прочитати повість " Місце для дракона"

26.04 ,30.04

Українська мова

Контрольна робота

Твір

Красу душі формує світле слово

23.04

Українська мова

Відокремлені уточнювальні члени речення

Відновити й записати текст, увівши з довідки опущені відокрем­лені члени речення. Визначити, які з них виконують роль уточ­нювальних.

      Мені сьогодні щось не повелося з полюванням. Я був уже на своєму місці, ... , коли мої очі запримітили якийсь ледве відчутний рух між високими стеблами оситнягу. Я притьмом зняв з плеча рушницю й присів, ... . Прогримів постріл. Непорушна качка безсило занури­ла глибоко у воду голову, а коло неї безпорадно крутилися жовтень­кі, пухнасті каченята, ....

      Мені було прикро, що я, ..., забив її і посиротив недолітків-чирят. Але нема чого робити. І я, ... , побрів підбирати свою здобич. Коли я став наближатися, каченята кинулись урозтіч, і тільки одне не зна­ло чогось, куди йому кинутись. Я обережно, ... , взяв його. Проте ма­ленька пташина, ... , виявилася завзятою і не хотіла без бою віддава­тися. ... чирятко силкувалося дряпатися своїми маленькими ніжками, дзьобало тупим холоднуватим дзьобиком мого вказівного пальця, ... . Та це не могло йому зарадити.

       Надвечір я повернувся на село, щоб вечірнім пароплавом повер­нутись до Києва. На березі, ... , я вийняв чиря з сітки, щоб востан­нє перед дорогою спробувати напоїти його. Я опустив руку з чирям у воду, але воно навіть не нахилилося до води (За Б. Антоненком-Давидовичем).

Довідка: не завдаючи мені ані найменшого болю; недалеко при­стані; хлюпаючи чобітьми у мілкій воді; проти середини озера; тихо спускаючи пальцем запобіжника на бойовий удар; ця пухнаста кулька життя; перелякані громом мого пострілу; намагаючись не притиснути тендітні розпростерті крильця; не роздивившись; схоплене за тулуб.

22.04

Українська література

Ю. Винничук "Місце для дракона"

Д/з Підготувати повідовлення "Дракон Грицько - поет і християнин"

20.04

Українська література

Тема. "Місце для дракона" Ю. Винничук

Проблематика твору

Перевірка змісту тексту 

Тести

1. Де відбуваються події, описані у творі «Місце для дракона»?

А Люботинське князівство

Б Галицьке князівство

В Чернігівське князівство

Г Київське князівство

2. Головного героя твору звати

А Карпо

Б Антось

В Грицько

Г Лаврін

3. З ким із персонажів твору ми знайомимось найперше?

А Пустельником

Б паном Лавріном

В князем Люботинським

Г драконом Грицьком

4. Яким було основне заняття батька-князя?

А керувати

Б навчати

В воювати

Г захищати

5. Хто повідомив князя про появу дракона?

А воєвода

Б Настасія

В син-князь

Г піддані

6. Які сни бачив князь Люботинський лише в полудень?

А лицарські турніри

Б згадував свої молоді роки

В переможні походи, руїни здобутих фортець

Г час, що провів із найкращими друзями

7. З якою проблемою зіткнувся князь?

А на князівство напали вороги

Б потрібно дочку видати заміж

В зрада найкращих друзів

Г стихійне лихо

8. На березі якої річки бачили дракона?

А Ворскли

Б Дніпра

В Інгулу

Г Бистриці

9. Учителем дракона Грицька був

А сам князь

Б пустельник

В князівна Настасія

Г таємний радник князя Антось

10. Князеві потрібен був дракон, щоб

А знайти собі зятя

Б прославитися в битві з ним

В настрахати ворогів

Г залучити туристів

11. Дракон Грицько нагадував князеві при першій зустрічі

А квіточку

Б сонечко

В бджілку

Г метелика

12.  Чому пустельник дивувався з дракона?

А дракон занадто захоплювався полюванням

Б бо дракон володів східними єдиноборствами

В дракон Грицько дуже любив смажену рибу

Г бо той харчувався рослинами, мав добре серце

13. Про яку послугу попросив дракон Пустельника?

А добудувати  палац

Б допомогти викрасти князівну

В влаштувати турнір

Г навчити його грамоти

14. Який талант мав Грицько?

А талант до малювання

Б талант до написання віршів

В чудово стріляв із лука

Г був неперевершеним кулінаром

15. Пан Лаврін – це

А лицар, якого цікавили лише подвиги

Б власник шинку «Під веселим раком»

В людина, що мріяла про князівський престол

Г воєвода князя

16. Як лицарі вирішили виманити дракона?

А принесли йому смачну печеню

Б залили печеру водою

В відмовились будь-що робити

Г розвели багаття перед печерою

17.  Чи мав дракон товаришів?

А так

Б ні

18. Дракон не влаштовував князя, тому що був

А одноголовим і маленьким

Б надто страшним і сильним

В добрим, освіченим

Г іншої віри

19. За жанром твір «місце для дракона»

А оповідання

Б казка

В повість-казка

Г новела

20. Чому помер князь?

А князя з’їв дракон

Б князя вбили піддані

В князя отруїли

Г з почуття провини

21. Дракона Грицька знищив

А батько-князь

Б син-князь

В Настасія

Г джура Лавріна

22. Що було в душі Лавріна, на думку дракона

А зло

Б ненависть

В милосердя

Г зневіра

23. Над чим працював Пустельник?

А садив ліс

Б над літописом

В вивчав рослинний світ

Г складав пісні про князя

24. На думку пустельника, людянішими є закони

А видані батьком-князем

Б видані сином-князем

В звірячі

Г Божі


19.04

Українська мова

Тема. Відокремлені уточнювальні члени речення

Домашнє завдання:

с. 248 - 249 правило

Впр. 449

16.04

Українська мова

Розвиток мовлення. Усний твір-опис місцевості.

Підготувати твір-опис на основі особистих вражень

15.04

Українська література

Прочитати повість-казку "Місце для дракона" Ю. Винничука

18.01.2021

Українська мова

Тема: Однорідні члени речення

1.Переглянути відеоурок  та виконати завдання за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5DpGQHHKaWc

19.01.2021

Українська література

Тема: Іван Карпенко-Карий - український драматург                                  1.Переглянути відеопрезентацію за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=-oCCh4hdrxU

2.Робота з підручником

Прочитати комедію " Сто тисяч"

21.01.2021

Українська література

Тема: Іван Карпенко-Карий "Сто тисяч". Драматичний твір

1. Переглянути відео

Зацікавило? Тоді друге.
2. Читаємо комедію "Сто тисяч" за підручником с.85 - 109.

22.01.2021
Українська мова
Тема: Речення з однорідними членами
1. Відеозв'язок о 11:00
2. Робота з підручником впр 300
25.01.2021
Українська мова
Тема: Розвиток мовлення. Ділові папери. План роботи
Переглянути відео
та скласти свій план роботи на тиждень (письмово)


26.01.2021

Українська література

Тема: І. Карпенко - Карий "Сто тисяч". Аналіз твору

1. Переглянути відео


2. На основі відео конспект у робочому зошиті.

28.01.2021
Українська література
Відеозвязок о 13.00
Тема уроку: Бездуховність людини, засліпленої прагненням до наживи, у трагікомедії Івана Карпенко-Карого " Сто тисяч"

29.01.2021
Українська мова
Відеозвязок о 11.00
Тема уроку: Речення з кількома рядами однорідних членів





 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Вітаю з Водохрещем Христовим

З Хрещенням Господнім Сердечно вітаю! Вчинків благородних, Всіх благ в сім’ї бажаю. Нехай вода свята Змиває все погане, Щоб яскравіше життя...